Laatste week co-schappen - Reisverslag uit Davis, Verenigde Staten van Lotte Welie - WaarBenJij.nu Laatste week co-schappen - Reisverslag uit Davis, Verenigde Staten van Lotte Welie - WaarBenJij.nu

Laatste week co-schappen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Maart 2010 | Verenigde Staten, Davis

Lieve allemaal!

Mijn laatste weekje op UC Davis is voorbij gevlogen. Er waren weer heel veel interessante patienten. Ik heb voor het eerst met een dierenarts een voedingssonde in de slokdarm van een kat geplaatst. De sonde steekt dan uit de nek en zo konden we de kat voeren en de eigenaar blijft dat thuis doen totdat de kat weer beter is en zelf wil eten.
Verder heb ik overal foto's van gemaakt op de universiteit en de laatste patientverslagen afgemaakt. De afgelopen 4 weken heb ik zo veel nieuwe dingen geleerd (theorie en praktijk) en leuke mensen ontmoet dus ik ben heel blij dat ik hier co-schappen heb gelopen!

Dit weekend bestond uit feesten... Vrijdagavond was mijn afscheidsfeestje bij mij thuis, en er was iemand jarig en mijn huisgenoten hadden 4 hockey-wedstrijden gewonnen, dus het was een big party!
Zaterdag ben ik naar de markt geweest "Davis Farmers Market" en heb ik weer lekker paardgereden.
's Avonds hebben we een kroegentocht gehad (tot half 2 want dan gaat alles dicht). En daarna naar een meisje thuis geweest en heerlijk in haar hot tub gezeten de hele nacht. Lekker heet zwembadje en veel gezelligheid, maar om 5 uur was t toch wel bedtijd...
Vanmiddag was de finale van ijshockey tussen Canada en USA. We zijn naar een bar geweest met wel 20 tv's en grote schermen en daar hebben we de spannende wedstrijd gekeken!

Vorig weekend had ik nog met Shane, Chris en de hond Nita gewandeld in de bergen, ongeveer 30 minuten van Davis vandaan. Het was weer super mooi (zie foto's)!

Morgen (maandag) ga ik met Kris (diergeneeskunde student) wijnproeven in Napa (schijnt een hele mooie omgeving te zijn met veel wijngaarden). Dinsdag ga ik waarschijnlijk een dagje naar Sacramento (de hoofdstad van Californie). Woensdag komt pap naar San Francisco en gaat de grote rondreis beginnen! Ik heb al een ticket gereserveerd voor Alcatraz... ben benieuwd!

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en ik zie jullie eind maart weer!

Liefs Lotte



  • 01 Maart 2010 - 00:42

    Marloes:

    Hey meis

    Ik ben weer de eerste die reageert, toch grappig om te merken dat het wel verschil uitmaakt dat ik in australie zit. De maandag is hier alweer volop op gang. Fijn dat ook je laatste week nog zo boeiend was! En superveel plezier met je vader samen op reis! Geniet ervan!

    Liefs

  • 01 Maart 2010 - 06:40

    Jill:

    Hey Lotter,
    Jeetje die tijd die vloog echt voorbij!!! Heb jij trouwens mijn kaartje nog ontvangen??? Ik heb hem 2 weken geleden opgestuurd - anders moet je me even laten weten en dan scan ik het kaartje voor je in. Geniet van je mooie reis!
    Kus Jill

  • 01 Maart 2010 - 07:16

    Mam:

    Heeeee,
    Leuk verhaal weer meid, en supermooie fotoos!
    Wat een mooie natuurfotoos zeg:pap zal ogen tekort komen!Wat zullen pap en jij genieten samen,nog 2 nachtjes, en dan is het zover!Pap is nog nooit zo vroeg begonnen met pakken:alles staat klaar voor de grote reis!Nog effe druk op het werk,nog 2 lange dagen,maar dan mag hij ook gaan,ha ha!!Ik heb net een smsje gestuurd naar jou, maar ik ben bang,dat deze niet is aangekomen of wel???
    Laat het me effe weten, okee? Nou meid:nog een paar fijne dagen, kijk goed uit op je strooptochten alleen, en ik spreek je nog wel op skype, vanavond nog of dinsdagavond! hele dikke kus!!! :) :)

  • 01 Maart 2010 - 08:13

    Marcia:

    Hoi Lot!
    Geniet van de reis met je pap!Tot snel!
    Liefs Marcia

  • 01 Maart 2010 - 09:47

    Karin Van Bemmel:

    Dat klinkt heel gezellig en de foto's zijn super mooi! De tijd is wel snel gegaan zeg. Leuk dat je de daar zo thuis hebt gevoeld. Nog veel plezier met de rest van je reis! -x-

  • 01 Maart 2010 - 11:18

    Hanneke:

    He Lot,
    Leuk om al je verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Ben echt jaloers!!! Heel veel plezier nog met je rondreis! Tot snel!
    X Hanneke

  • 01 Maart 2010 - 13:21

    Jolanda:

    Hoi Lotte,
    Wat een mooie foto's. volgens mij heb je daar een super tijd gehad. Het ziet er allemaal wel erg leuk uit zeg.
    Geen wonder dat Albert er wel erg veel zin in heeft! Ben dan ook een héél klein beetje jaloers! Wij wensen jou en Albert een super fijne rondreis daar. Gezellig he, vader en dochter op stap! Kei leuk.
    Dikke kus van ons allemaal. Ate, Jolanda, Maartje en Jeske

  • 01 Maart 2010 - 16:32

    Bestuur Solleysel:

    Hee lotte,

    Wij vinden het ontzettend leuk om je verhalen te lezen! Iedere week is het weer een super verhaal met mooie foto's. We wensen je veel plezier nog op je reis en kijken uit naar je verhalen bij thuiskomst;)

    Groetjes,
    Het 76e...

  • 01 Maart 2010 - 18:53

    Maaike:

    hey Lotte!
    super cool om weer te lezen wat je nu weer hebt beleefd! veel plezier in je laatste paar dagen alleen en geniet van de reis met je vader! ik ben heel benieuwd naar alle foto's en verhalen als je terug bent!
    Kus, Maaike

  • 01 Maart 2010 - 20:12

    Jetty:

    Heej Lotte,

    Klinkt weer alsof je het heel goed naar je zin hebt daar! Geniet er nog ff van, ook dalijk met je vader!! Ben inmiddels niet meer zo ver bij je vandaan :) Vanuit de zon.. Kus Jetty

  • 02 Maart 2010 - 12:29

    Mam:

    Pap wil nu al op het werk inchecken!Hij is niet meer te houen!!Dat lukt tot Munchen, het 2 de gedeelte gaat vanuit daar!
    Veel plezier in Sacramento, en in Alcatraz!!
    En geef pap een dikke kus van mij als ie er is!!
    xx mam :) :)

  • 03 Maart 2010 - 07:23

    Mam:

    Zie zo, Lotte: ik ben weer terug van Dusseldorf,heb pap er afgezet, dus een begin is gemaakt van z'n lange reis!De uren beginnen af te tellen, eer jij pap zult zien!Eerst nog veel plezier in Alcatraz, en dan....geef pap nogmaals een dikke kus, en ik hoor het wel als hij is aangekomen!
    ( snik snik:nu moet ik er 2 missen)maar gelukkig is Hanneke nog in de buurt,ha ha!!
    Ik ga nu feesten in Horssen, bij opa en oma: vandaag oma haar 82 ste verjaardag: hoera hoera hoera!!!
    dikke kus mam

  • 03 Maart 2010 - 22:14

    Cobie:

    He Lotte,
    nog even en dan is Albert bij je, kei gaaf meisje. Hoop dat jullie samen een leuke tijd hebben. Wij gaan ons voorbereiden voor onze reis naar Sri Lanka.
    Nirma vertrekt de 20ste en wij de 29ste. Hebben er ook veel zin in. Wat een reislustige familie zijn we toch!
    liefs Cobie

  • 10 Maart 2010 - 09:53

    Jan En Gemma:

    heel fijne dagen, samen met Albert! groetjes vanuit Baolder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hoi allemaal! Voor de tweede keer welkom op mijn website! Na Nieuw-Zeeland is nu Amerika aan de beurt! Eerst serieus co-schappen lopen op UC Davis en erna lekker rond reizen... Ik ga weer veel foto's en verhaaltjes plaatsen! Liefs Lotte

Actief sinds 22 Juli 2008
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 95677

Voorgaande reizen:

28 Januari 2010 - 22 Maart 2010

USA

05 Augustus 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: